27.02.2012

jeg vant, jeg vant!



Ja, det er jo en liten uke siden nå - men jeg var altså så fryktelig heldig at jeg vant denne plakaten i Fine Little Day sin gi-bort-konkurranse

---

Almost a week ago, but never too late: Look what suddenly came my way at a give away on my favourite blog Fine Little DayI rarely win anything - but this time faith chose me. ME! 

The poster will bright up Melvins room, and hopefully teach him the alphabet.

Elisabeth made a lovely card to announce the winners:

The cards can be bought in the shop.

5 kommentarer:

  1. such a lucky girl! congrats! :)

    SvarSlett
  2. Så flaks! og så fin plakat..! Jeg var også med i konkurransen, men må kanskje kjøpe den selv?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det synes jeg du skal!

      En sånn plakat er en smart måte å lure inn bokstavene på - og da får det så være om noen av dem er svenske :)

      Slett