06.09.2011

just some photos I like





5 kommentarer:

  1. Det øverste, er det fra rundt Elverum et sted? Jeg så et par slike damerumper som stod og lukte. Minte meg forresten om en dame som bodde hjemme der jeg vokste opp, Rakel, vi så alltid de knelange underbuksene hennes ...

    SvarSlett
  2. I really love the second one! so dreamy :)

    SvarSlett
  3. Takk!
    Det øverste er fra ei lita bygd utenfor Mo i Rana - men det er sikkert en trend som finnes flere steder i landet...

    Rakel høres ut som en spenstig dame :)

    SvarSlett
  4. Takk for interessant kommentar på bloggen min. Jeg må nok skaffe meg den boka

    SvarSlett
  5. hello dear Camilla!
    i've enjoyed the first one so much! hehe and Melvi's one!
    he's customizing his bike!! so crazy and funny!!
    does he love cats and hearts? ;) cute!!

    have a lovely day!!
    xx

    SvarSlett